Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
2919

Over onze reis

Volgend jaar -2016- gaan wij een maandje door het wonderschone Amerika toeren.Op 25 mei landen we om 11:45 uur hopelijk veilig in Los Angeles, waar we met een leuke huurauto vooral de Nationale Parken in het Westen gaan bezoeken (Joshua Tree NP, Grand Canyon NP, Marble Canyon, Horseshoe Bend, Studhorsepoint SP, Monument Valley, Valley of the Gods, Goosenecks SP, Four Corners, Mexican Hat, Canyons of the Ancients NM, Mesa Verde NP, Canyonlands NP, Dead Horse Point SP, Arches NP, Goblin Valley SP, Capitol Reef NP, Grand Staircase Escalante NM, Kodachrome Basin SP, Bryce Canyon NP, Snow Canyon SP, Zion NP, Valley of Fire SP, Lake Mead National Recreation Area, Hoover Dam, Red Rock Canyon, Death Valley, Mustard Canyon, Tioga Pass in Yosemite NP, Kings Canyon NP, Sequoia NP), en als het lukt pikken we nog een paar Ghosttowns mee, Rhyolite en Bodie, Manzanar pikken we ook nog mee en we ontkomen niet aan een verblijf in Las Vegas en Los Angeles. We gaan een helicoptertocht met champagnelunch maken naar en in de Grand Canyon, in Vegas naar de Pawn Shop, Count Kustoms en Rick's Restauration, allemaal bekend van TV, Neon Boneyard en uiteraard naar de casino's om de reisprijs terug te verdienen, een fototour in Antelope Canyon, een verblijf in The View Hotel in Monument Valley met een privérondrit in deze Valley, een rit met een stoomtrein van Durango naar Silverton, een postkoetsrit in Silverton, een dagtour door Los Angeles met de highlights: Walk of Fame, Beverly Hills, Hollywood, Farmers Market, Universal Studios, winkelen in Rodeo Drive (ahum, als we eerst de staatsloterij winnen of geluk hebben in Vegas), een bezoek aan het ezeldorp Oatman, een stuk van de route 66 met Hackberry en Seligman en nog veel veel meer.

Dit geschreven hebbende lijkt het onvoorstelbaar dat dit allemaal in één maand past. Toch houden we de dagelijkse afstanden kort om voldoende tijd te hebben voor het uitgebreid bezoeken van alles en af en toe een trail te lopen, en niet te vergeten, om alles uitgebreid op de gevoelige plaat vast te leggen. We gaan jullie vervelen met een verslag van onze belevenissen en als het goed is, veeeeeeeel foto's en films.

Vermoedelijk zijn we daarna toe aan vakantie.

Bezochte landen

Wij hebben 2 landen (1%) bezocht: